Tugba1tugba benim ilk muayenemde yani 4+5te vajinal muayene yapılmıştı.. bugün de 37+1dim çatı muayenesi yapıldı.. 5 sn sürmüyor ve hiç acımıyor asla burada yazılanlara takılmayın.. eliyle kontrol etti o kadar, sanki kendiniz fitil sokuyormuşsunuz gibi düşünün o kadarcık.. ben de büyütmüştüm gözümde istemsiz gerilmiştim nasıl olacak acaba diye ama aa bu muymuş yahu dedim bitince..