Canım ben tüp bebek ile hamile kaldım transferden sonra kabızlık olmaması gerekiyor annem yanımdaydı bir aydır ve hep gün kurusu kayısı ve kuru üzümle hoşaf yaptı aynı zamanda hergün dupalac içtim hamile kaldıgımı öğrendiğimden beri dupalac içmedim hoşafa devam ediyorum aynı zamanda zeytinyağı salatalarda vs biraz fazla kullanıyorum.