Davud_moms Hanımlar merhaba SGK yok hastaneye gitdiğimde analık hakkından yararlanamiyorum sistemde nufus tablosunda kayıt bulunamamıştır diyor böyle durumla karsilasanlar varmı ne yaptınız nasıl yol izlediniz?