Mervezcanen canim bu gidisinde sana test kagitlarini verirler 24-28.hafta arasinda yaptir diyorlar,teste gitmeden en az 8-10saat arasinda bisey yememis olman gerekiyor su bile icmiyeceksin dediler zaten verdikleri evraktada yaziyor, tadi cok kotu degil icecegin ama ac karnina icince mide bulantisi yapiyor halsizlik olabilir endiselenme ama herkesde ayni olacak diye bisey yok hemsire bazilarinda oluyor dedi oyuzden dedim yanliz gitme diye,bende cok korkuyodum seker cikacak diye tatliyi cok seviyorum,bende cikmadi ama sonuclarim cok dusukte degil yinede biraz daha dikkat edicem,insallah senin kolay gecer ve seker cikmaz🙏🏻