Merhaba canım ilk önce inşallah sağ salim hayırlısı ile yavrunu kucağına alırsın 🤲 bende 35+4 haftalık gebeyim ve benimde suyum sınırda normalde haftada bir çağıracaktı ama dün kontrole gittim 3 gün sonra yine gel dedi suyum azalmaya devam ediyor 2 normal doğumdan sonra bana da sezaryn diyecek diye korkuyorum açıkcası 😔 Rabbim bütün gebişlere yardım etsin 🤲🤲