benimkuzum 32+3 de gittiğim hastanede bende degil ama bebekte sanci oldugunu erken doğacağını söyleyip akciğer ignesini vurdular başına gelipte gec dogum yapan varmı arkadaşlar lütfen dua edin bana ve bebeğime 💜