Merhaba 15 günlük kızın var kaka yaparken çok zorlanıyor. Kızarıyor bağırıyor ama her altını açtığımda yapmış oluyor. Emzirdikten sonra gazını çıkarıyorum ama sürekli bi kıvranma halinde.annem ve eşim normal olduğunu söylüyor ama benim içim rahat değil. Benzer durumda olan var mı siz neler yaptınız ?