Kubraa23 yalancı sancıların başlamış canım.benim de öyle.33+1 olduk.doktoruma söyledim bundan sonra olur artık normal dedi.önemli olan düzenli gelmesi imiş.benim günde 2 -3 kez anca oluyor.10 sn falan ya sürüyor ya sürmüyor.onun dışında genital bölgede zonklama,ağrı, bıçak saplanması gibi ağrılarda normal dedi.bende bunlar da var.