Senatorun kizlar benim ilk hamileligim oldugu icin sanirim hala oglusumu hissedemedim sizde durumlar nedir ara ara kasik ve bel agrilariniz devam ediyormu
Tugceonal Benimde ilk gebeliğim 19 +6 yım bir haftadır çok fazla hissediyorum ondan öncesinde hiç hissetmiyordum ☺️ Erkek bebişiz biz de 👶🏻 siz de yakında hissedersiniz ☺️ Herkesin bir olmuyormuş 🤷♀️