Felipe Arkadaslar doktorum bana bu hareketi gösterdi. Popoyu sallayacakmışım . Bu şekilde düzelir dedi .. [url=https://hizliresim.com/BOpLQM][img]https://i.hizliresim.com/BOpLQM.jpg[/img][/url]
Fasulyeninannesiii Felipe Secde pozisyonu dene dönüyor ben namaz kiliyordum namaz kildigim icin swcde pozisyonu alinca hissettim sanki sonra gittim doktora dönmüş dedi bana
zhl12344 Felipe evet bende yaptım 35. Haftada döndü bebeğim çok şükür dene bence ve secde hareketini de yap
Hzr_7714 Fasulyeninannesiii Ben secdeye gidemiyorumki karnim sıkısiyor suan 31 haftadayim. Oturarak kiliyorum. 🤔 Ozaman arada namaz disinda secde pozisyonu yapiyim