Brberelf Sağlık ocakları yapıyormuş canım.Bende yakın zamanda böyle bir post açtım şeker yüklemesiyle ilgili.Ama sağlık ocağında yüksek çıktığını hastanede normal çıktığını yazmıştı biri.Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama.Bağlı olduğun sağlık ocağına git müsait bir zamanında sor yapılıyot mu yapılmıyor mu diye.