Burda daha önce hep sağlıkla ilgili postlar açtım malesef hamileliğim riskli geçiyor ama biraz güzel şeyler de konuşalım istedim :) ikiz anneleri göbişleriniz ne alemde ben 19 haftalığım ama karnım 6 aylık gibi gözüme çok büyük geliyor normal mi acaba ilk gebelik bir de erkenden şiştik bakalım daha büyük haftalarda nasıl olucaz🙈🙈