Gulter_123 hamilelikte TSH 2 ile 2.30 arası olmalı. Aksi halde doktor dahiliye bölümüne yönlendiriyor ve ilaç kullanıyorsun. Hamileliğin boyunca da her ay test yaptırıp dahiliye gözüküyorsun. Bende kullanıyorum her sabah aç karnına içiyorum ilacımı. Kullanmaya başladıktan sonra kendimi daha dinç hissediyorum hatta. Kendini üzme Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah.