Kızlar az önce ağdaya gittim. Hani ağda bezinde çok hafif böyle kan gördüm zaten olabiliyor öyle şeyler kökler kanayabilir. Ama af edersiniz önce lavaboya gittim baktım iç çamaşırımda kan vardı öyle az da değil de... Yani sizce kanamam olmuş olabilir mi? Bi sıkıntı mı var? Bu arada 23+4 haftalık hamileyim