happymooomms Arkadaşlar biraz küçüğüz ama hani fasülye gibi olduğu zaman erkek yuvarlak olursa koz deniyor ya doğru mu öyleyse böyleyken. Belli olur mu merak ediyorum ilk gebeliğim çok heyecanlıyız https://www.resimag.com/i/0b39c00dd7f
hilal_yener happymooomms cinsiyet için çok ufak bu çocuk canım birşey belli olmaz doktorlar bile bilemez biz nasıl bilcez 😀😀