Mucizem_21 Doğuma 1 hafta kaldı surda bende acayip bi sinir var yakın cevremde gördüğüm herkesi pataklayasim geliyor sizde de oluyor mu acaba ?
Minifbi28 Aynen benimde bir ay var, günde 3 defa kavga ediyorum sonra agliyorum sinirden. Acayip bir ruh hali, bence hormonlarin son haftalarda degismesinden kaynakli birsey, yüzümde sivilcelenme de oluyor mesela tüm hamilelik boyunca bisey yoktu..
Bircanderin Ayni Ben esimle kavga ettim iki gundur surati Astim konusmuyorum ne soylese 10 Kati cevap veriyorum sesimin tonunu bile ayarlayamiyorum bagira bagira kavga ediyorum icimde ejderha var sanirsiniz 😂😂 dip not : 37 hftamdayim