Gokcee28 Merhaba hanımlar 38 olduk ben taşıyamıyorum artık yoruldum ördek gibi yürümekten ne sancı vaar ne başka bişey nolcak bizim bu halimiz 😔 sizler ne durumdasınız
Gokcee28 Edaibo o zamana patlarım heralde 😊 artık gelse hayırlısıyla uykular haram ne yiyebiliyorum ne yürüyebiliyorum
Sweetblonde88 38+1 olduk sanki ayaklarımda oturuyor. Ara ara sancım oluyor ana düzenli değil ve açılma vs olmadıgı için 16 ocaga gün aldık. İkinci dogumum ama son haftaya kadar bekliyorum dedi doktorum. 39 da tam dogmuş olacak 🌼
Gokcee28 Sweetblonde88 benimde ara ara düzensiz sancılarım oluyor bazen olduğum yerde ağlıyorum ama düzensiz zavallı eşimde başımda gidelim mi doğuruyomusun falan kıyamam o benden çok heyecanlı ilkler hep böyle sanırım merakla heyecanla günler saatler geçmiyor sanki 😔
Sweetblonde88 Gokcee28 düzensiz sancının bi anlamı yok hastaneye de gitsem geri gönderecekler. Günümü bekliyorum. Zaman gecmiyor gibiydi şimdide heyecan başladı gibi. Bilemiyorum çok karmaşık duygular 🌼
Aselim19 38+0 bizde yalancı sancılar var sadece gelen giden yok🤦🏼♀️ gelse artık ya koskoca 9 ay geçti neredeyse şu 1 2 hafta geçmiyoor🤷🏼♀️
Mesa33 Merhabalar. Yalancı sancıda ağrı oluyor mu yoksa sadece sertleşme kasılma mı oluyor. Yalancı sancı ağrısı nerede oluyor
Nur3955 Merhaba bende 38+4 bugün muayene gittim nst de sancı çıktı %100 resim atmayı bilmiyorum buraya beni alttan muayene etti Dr ağrın cogalirsa gel dedi ebe var diye olmazsa yarın gel gene nst bakalım dedi