Beyzaercan Kızlar 25 mg EUTHYROX kullanıp , daha sonra tsh yüksekliği nedeniyle başka ilaca gecen varmı ? Yani doktorunuz dozunu yükselttimi ?yükseltti ise hangi ilaca başladı ?
Zeliha125 Beyzaercan Beyzaercan bende hamilelik öncesindede tsh yüksekliği vardı CNm ilk ayda evet aynı ilacı ve 25mg kullanıodum etkilemedi 50mg yükseltti birz indi ama doktorumun istesiği değerlere düşmedi ve levotiron 75 mg verdi düşüo ama gebelik için yeterli olmadığı için 100 mg çıkardı şükür şimdi istenilendeğerleri gördük ve şuan 32+3 haftalığız
Grhn Beyzaercan aynısını kullanıyorum ama ilacım değişmedi. 25 ken 50 ye çıkardı dozu. Çok yükselmediği için 50 ile devam ettim
Cz34 Zeliha125 100 lük bende kullanıyorum hamileliğimin başında 150 kullandım biraz çok yüksek diye düşünce 100 den aşağı asla ilaç yazmadılar söyledimde
Dilek2020 Zeliha125 kaçtı acaba sizin tsh değeriniz benim de 25 den 50 ye yükseltti şuan 2,5 Tsh değerim