Balimkiz 29 haftalıkken gittiğimde 1500 kilo olmuştu bebeğinin kilosu iyi bence. Önceden bende de kilo aldın ne yesem düşüncesi vardı sonra düşündüm dedim kilo alsa doğumum daha zor olmazmı🙄 şuan gayet iyi doktorda kötü biley söylemedi. Sadece gece yatarken ballı süt içiyorum bide pekmez yiyırm bi kaç günde 1. Tatlı kaşığıyla