Deletedmom127 Kızlar Temassız ateş ölçer almak istiyorum. Şöyle çok kaliteli bişey bana önerir misiniz? Ben e-bebek'ten mi alsam diye düşünüyorum orda da çok çeşit var. Sizce hangisi en iyisi?
ebru_90 Deletedmom127 canım ben çok araştırdım braun alındanölçer önerisi çok fazlaydı e bebekten alacağımız zaman tesadüf bir doktorla karşılaştık.Doktordan bilgi aldık bende çocuklarıma braun kullanıyorum dedi ve içimiz rahat bir şekilde aldık
ems1 Deletedmom127 cnm ben aldım baya araştırma yapmıştım bu markayla ilgili “Xiaomi” temaZsız Ateş ölçer , tabi tek buna odaklı kalma ayrıca kol altı Ateş ölçerlerden de almalısın
Mgtl Görümcem almış e bebekten sanırım indirimli 120 falandı dedi oda ölçüsü falan da yapıyor markasını hatırlayamadım ama bende ondan alcam wee ile başlıyordu sanırım marka hatırlayamadım 🤦♀️
ebru_90 Deletedmom127 indirime girmişti biz 2 hafta öncesi 380 e aldık canım ama şuna ne kadar bilmiyorum