Haticebirece Kızlar bebeğimin alnında böyle kalp şeklinde pembe leke var daha önce olan oldu mu annelerden yardımcı olabilecek olan var mı geçti mi acaba doktor geçer dedi ama ben tecrübeli annelerden sormam istiyorum
pyymamm Haticebirece etrafımda eskiden duyduğum olmustu gectiğini biliyorum ama doktor doğrusunu söyler
hanifebozaslan27 Haticebirece benim kızım 16aylık onunda göz kapağında vardı com sinirlenince çıkıyordu ama normalde de belirgindi şimdi ise nazara geldiğinde ağlaya ağlaya doğum lekesi çıkıyor ama bebekken çok vardı şimdi sadece çok kötü ağladığında çıkıyor doktorda bana geçer demişti ve dediğim gibi geçti ağladığında çıkıyor sadece bence zamanla oda kaybolur
Deletedmom3 Haticebirece benimde bebeklik fotolarimda gözüm ve alnima dogru kirmizi leke var ama sonradan gecmis. Buyuk ihtimal alerjik reaksiyon olabilit
Sibelilhami Haticebirece benimde üç tane yeğenimde vardı o zamanla geçiyor hatta bir tanesinde çok belirgindi şimdi 10 yaşımda hiç bir şeyi yok 😊
Naghn Haticebirece kızım yeni doğduğunda göz kapaklarında ve kaş ortasında vardı doktor gecer dedi ve geçti
Haticebirece Naghn ne kadar sürede geçti acaba internette leylek ısırığı olarak geçiyor bu leke bu tarz muydı sizinki de
Naghn Haticebirece şöyle yardımcı olayım https://imgyukle.com/i/VsRw46 bu fotoğrafta bi gözünde ki çok belirgin mesela. 3 ay içinde de bütün lekeleri geçmişti.
Munaa Haticebirece merhaba benimde bebegimde sizin bahsettiginiz leylek isirigi var iki kasinin ortasinda ve goz kapaklarinda. Sizinki gecti mi acaba ?
Mutlu12 Haticebirece benim kızımın da iki kadın ortasin da vardı eskisi kadar belirgin değil ama yazın çiçek gibi beliriyor
RuzgarsMommy Pembe leke demişsiniz eğer bu giderek kırmızılaşirsa hemanjiom denen bir damar hastalığı yok olmaz kendiliğinden ona göre bi doktora gidersiniz. Bi süre gözlemleyin fotoğrafını çekin giderek buyur ve değişirse cocuk doktoruba gösterin tekrar