Olur canım o sorun yapma bazen sulu olur bazen katı olur bazen değişik olur akıntı bu yani . Kanaman olmadığı sürece kafana takma gunluk ped kullan sık sık iç çamaşırı değiştir bana bazen ped bile iyi gelmiyor ben peçete koyuyorum bende 7+5 im halen oluyor. Dünden kontrolümüz vardi olumsuz bi durum yoktu çok şükür 🙏🏻