Melikekpln Henüz 26+6 haftalığım.arkadasim simdiden basla rezene cayina sut yapar hemde dogumdan sonra sutun gecikmez hemen gelir basla dedi. Rabbim nasip ederse doğum nisan ayinda,sizde dogum yapmadan ictiniz mi bi sikintisi varmi napmaliyim sizce?
Damla123- Melikekpln canım öncesini bilmem ama doğumdan sonra teyzem içti hiç faydasını görmedi canım üçüncü bebeğiydi Yani gören var mı bilmiyorum ama. Bence böyle bir şeyi içmek için de doktoruna Danış
1dem Melikekpln ben içiyordum ama hangisi unuttum şimdiden içmeye de gerek yok sanki zaten hemen süt yapıyor yani bana yapmıştı o zamanlar.
Yildizim Melikekpln Çok erken şu an başlamanız, ben de Doğumdan sonra içtim, doğuma bir iki hafta kala içseniz yeterli
tubaemrah45 Suan içme cok erken. Son haftalarında içersin birde humana değil de ben galactago diye bitkisel bi damla aldım suya damlatıyosun daha faydalı diye araştırdım.