Hanımlar merhaba. 32 haftamız bitti bugün. Dün akşamdan beri akıntım var. Böyle krem rengi uzayan sümüksü ve ıslatan bi akıntı. Sabah yataktan kalkıp tuvalete gidene kadar aktı bacağımdan ama şeffaf değil. Demin tekrar oldu. Karnımın içi de acıyo sızlıyo sanki. Nedendir sizce yaşayan oldu mu bu durumu? Doktoruma yazdım ama o cevap verene kadar bide size sormak istedim.