Bebeğimin gelişimi normaldi geçen hafta perşembe tüm ölçümleri 37 haftalıktı bugün 38 haftalık olması gerekirken 37 haftalık görünüyor hiç kiloda almamış yani Pazartesi tekrar gideceğim doktor protein ağırlıklı beslen o arada dedi özellikle yiyebileceğim birşey varmı ne yapmalıyım