Can Hamişlerim..
Ben hamileliğimden önce yüz bölgemde laZer işlemi yaptırıyordum ancak hamileliğimi öğrenince hakkımı dondurdum. Kendi doktoruma sordum kesinlikle gitme zararlı dedi. Aslında bende zararlı olduğunu biliyorum. Benim asıl doktorum özel ama birde devlette muayne oluyorum ordaki doktorumda sıkıntı olmaz yüz bölgesi için . Kendim araştırma yaptım. Bazı yerlerde kesinlikle hayır yazılarına rastlarken bazılarında yaptırabilirsiniz yazıyor. Açıkcası bu konuda çok kararsız kaldım. Ben zararlı diye biliyorum bi doktor benimle aynı görüşte bi doktor sıkıntı olmaz diyor nolur bana yardımcı olun 😓😓 kendi bilgimden şüphe eder oldum