mrvkrs Arkadaşlar çok hastayım boğaz enfeksiyonu komple yara boğazım çok ayrılı hastayım arada bi yükselen ateşten var doktora gittin agumentin antibiyotik verdi kullanmalımıyım sizce vücuduna enfeksiyon yayılmadan kesin kullan dedi
Ecek mrvkrs bende çok ateşli hastalandım 8 haftalıkken canım mecbur kullandm antibiyorik hastanede de parol serum yaptılar korkma canım enfeksiyondan sa antibiyotik daha mantıklı
Psknzn mrvkrs kesinlikle kullanın benim atkadaşım hamileleiği boyunca enfeksiyon ile uğraştı mecburen kullandı bebeğe zararı olmadı. Kullanmazsanız olur doktor verdiyse zaten hamilelerin kullanabileceği sınıftan vermiştir ilacı
Ecek mrvkrs bence kullanmalısın çünkü enfeksiyon bebeğe daha zararlı... çok insan kullanıyor doktorlada bu işin okulunu okumuş risk olsa vermezler.. yünede çok iyi anlıyorum seniii bende çok muallakta kalmıştm ama ateş tehlikeli mevbur kullandm
srr eger doktorunuz verdi ise mutlaka kullanın yoksa bebege daha cok zararı dokunur hastalıgınızın. Ablamda hamıle onunda doktoru verdi ilaç grip oldugu için kullanıyor