Ben tüp bebek transferimin ertesi günü grip oldum hatta mecburen parol içmiştim tuttu çok şükür birkaç arkadaşımda daha böyle oldu hamile olduklarını öğrenmeden evvel grip olmuslardi. Belki embriyo tutunurken bağışıklığımız düşüyor olabilir ama tamamen soguk havalardan da olabilir insallah hamilesindir 🙏