Kızlar merhaba 35.haftadayız hala karar veremedik ben hamile kalmadan kız olursa ben erkek olursa sen koy demiştim adını.Şimdi eşim ümit(kayınpederin ismi) Emre (askerde şehit olan komutanının ismi) koymak istiyor
ama bende bu kadar ağrısını sancısını çektim bende koymak istiyorum diyorum İki isim olmasın tek olsun diyorum❤️ Asaf❤️ Çok hoşuma gidiyor ama sözümden de dönemiyorum ne yapayım bi akıl verin ya