nursan1 Deletedmom124 ben doğumhanede nst ye girdim bi orda vardı 5-6 yatak ve uzanıp sancı çekenler vardı yan tarafta da doğum odası vardı. Herkesin yanında çantasını gördüm terlik falan havlu her şey vardı. Bu yüzden kafam karıştı
nursan1 hilal-ali32 hıhh bu şekil işte diyorum bende o zaman ebeye soracam ne gerekiyor ve yanıma mı alayım diye o bana ne derse onu alırım artık yanıma
meymis Sweetblonde88 peki battaniye istenicek mi. 1 kat çamaşırı ve bezi verdik diyelim. Battaniye de vericek miyiz sarıp getirmeleri için.
Sweetblonde88 meymis evet penye battaniye verdik biz arkadaşım dogum yaptı yün battaniye de istediler ilk basta üşüyor bebek ameliyathane soguk dediler. Kış bebegi ise iki tane vermek gerekebilir. Penye olanı vereceksiniz ama.