Zehra92 uruk1 hayır geç değil bence hemen yazıl devlette. Bende bugün yazıldım 32.haftamdayım. Ama dediğim gibi günde 4-5 defa secde pozisyonunda 30 saniye kadar bekle düzelir :)
Zehra92 uruk1 34. Yada 35. Haftasında olan birisi vardı bugün eğitimde onunkini döndürmüşler mesela hareketler yaptırarak. İçeriğini bilmiyorum dediğim gibi daha yeni yazıldım haftaya başlayacağım derslere 🤗
uruk1 Zehra92 insallah ben de yazilaym ama hastaneye biraz uzakta oturuyorm çok mu uzun dersler acaba bilgisi olan var mi
uruk1 Babyone pek yapamadım. Ahşap beşik aldim. Port bebe gri alcm. Zibin havlu çorap vb şeyleri ortak renk aldim . Patik de sarı aldim
Zehra92 uruk1 bende aynı dertten dolayı gitmek istemiyordum evle devlet hastanesi arası domuşla 20dk. bugün doktorumun ısrarı üzerine gidip bi bakayım dedim 30 dakika derse katıldım çok hoşuma gitti. Haftada 2 gün, 3 er saat
Sule_eylul EbruIrmakAhmet bende öğrenemedim 24 haftalığım detaylıda da göstermeyen bebek göstermiyor benim bebiş bacaklarını kapatmıştı yarım saat uğraştı doktor yani göstermeyen göstermiyor🙄
Fasulyeninannesiii uruk1 ayy ayni biz 😄 erkek dedi ama supheli emin degilim dedi 5 kez falan gittim cinsiyet öğrenmeye 37+5 olduk 😄