Kbrkrtt Kızlar merhaba.Ben bu ay için ovulasyon testi almıştım fakat prolaktinim yüksek çıktığı için kullanamadm.Adetime 3 gün var ve şüphelendim ovulasyonun erken gebelik testini yapıyım dedim çok çok silik çizgi gördüm.Sizde gördünüz mu yoksa benim ki görmek istediğimden mi😑🙄☺ https://i.hizliresim.com/va1J2m.jpg
Kbrkrtt Tugce1803 bende emin olamadm bi sormak istedim sizlere.Ama fotografa zar zor yansıttım normalde azıcık daha belirgin💁♀️
Kbrkrtt deletedmom572 yazarım tabi ki yeter ki olsun rabbim bana ve diğer isteyen herkese nasip etsin ❤
aysenur30 Bence de var benimde çok silik çıkmıştı yeni oluşmaya başlamış demişti doktor. Ben akılsızlık. Yapıp doktora girmiştim 🤦♀️ kan vermek yerine sen kan ver sağlık ocağından
Kbrkrtt aysenur30 bugün daha veremem cuma olduğu için olmadı akşam acile giderim kuzum.Aslnda ovulasyon testinin erken gebelik testiyle yaptm yanıltmaz inşallah 😑
aysenur30 Kbrkrtt için rahat etmezse bir daha test yap pazar günü filan 1 gün geçsin sonra da kan verirsin hem biraz daha büyümüş olur 🤗