MelisOnur Light345 valla bende hiç belirti faln olmadı o yüzden bu hamileliğimi 13üncü haftada öğrendim 😀
YagmurTuncar Adet sancısı gibi ağrılarım vardı göğüslerim aciyordu her zmnki gbi adet olacam sanmistim
MelisOnur Light345 ay Allahaa şükür ne bulantım ne su toplama hiçbir zorluğum olmuyo rabbime şükürler oldun ilk hamileliğimde 7 ikinicisinde 11 kilo şuan 29 haftalık hamileyim 2 kilo aldım Allahım herkese benim gibi hamilelik nasip eder inşallah 😘
Light345 MelisOnur maşallah canım rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah yerleşme kanamasını biliyormusun ne zaman oluyor adettn oncemi sonramı
Serifepolat 2.5 aya kadar birşey hissetmedim eşim tahlil için ısrar etmese herhalde doğumda ancaaaa hissederdimmmm 😂😂😂😂