Merhabalar bende 17 aralıkta transfer oldum hamileyim iki embriyo transfer edildi geçen Çarşamba keseyi ve içinde minicik bebeği gördük kalp atışı için iki hafta sonra dedi doktorum bir tanesi tutmuş🙏🏻Benim transferden 10.gün sonra pembe bir lekelenmem ve kasık ağrım oldu korktum hemen doktoruma yazdım bu iyiyi işaret olabilir hiç korkma dedi dediği gibide oldu ama bende çok uyku yaptı hala da uyuyorum her fırsatta😁 darısı sizlere olsun olumlama yapın olumsuz düşünmeyin🍀