Netdlxx Gebeliğimin başında gene böyle çıktı sonra dahiliyeye gittim birleyen çıkmadı kendim kan verdim o şekilde çıktı iyiki baktırmışım benimde doğumuma 1 ay kaldı inşallah artık sürekli takip ederim zaten 15 gün sonra boyun ultrosonuna giricem tekrar kan vericem