Noktisveannesi Ben de bugun gittim kontrole 34+0 2400kg ,gayet iyi gelisimi kilosu dedi doktor ayni sayılırız sizinle.doktorunuz iyi diyorsa hic evhamlanmayin ✨
KemalYusufMine Çok teşekkür ederim hepinize sorayım dedim sen hiç almamışsın kilo bir ay içinde bir kilo almışsın deyince endiselendim bu kezde çocukta etkilenmistir belki dedim sizlere sorayım dedim