Nrgllsrc Kızlar normalde tarama testi 12 ile 14 hafta aralığında yapılıyormuş herlde ben şuan 13 haftalığım doktor bana bu ayın sonunda yapacağız dedi bu ayın sonunda ben 16 haftalık olacağım sizce normal mi 16 haftalıkken oluyor mu 😕
Ozlemkubra Nrgllsrc bugün devlete gttim orda 11 haftalıkken denildi kendi doktorumda 12 13. Haftalarda yaptırırız dedi. 11-14 arası yapıyolarmış genelde
Buse91 Nrgllsrc 14.haftadan sonra ikili test yapılmaz canım. 16-20 haftalar arasında üçlü test zamanı. Başka bir doktora daha danışmanı öneririm haftan geçmeden