Bsrlmnemr normal canım çok çok dikkat et valla ben ilk 3-4 bulantı kusma derken çok kötü geçti ama ondan sonra şükür ki ne bi mide yanması ne bi kabızlık vs yaşamadım inşallah ben çok rahat bi hamilelik geçirdim sende çok çok daha rahat bi hamilelik geçirirsin sana tavsiyem ilerleyen haftalarda kabızlık olmaması için yemek yerken aralarsa su içme onun yerine yemeğin başında ya da sonunda iç kendini aç bırakma bulantı yapar yatmaya yakın biseler yeme ilerleyen haftalarda karnın büyüdükçe mide yanması ekşimesi yapar son haftalarda zaten uyuyamayacaksın elinden geldikçe gün içinde dinlenmeye bak doktorun verdiği vitaminlerini mutlaka iç canım bol bol su iç mutlaka ihmal etme emzirirken bile inanılmaz ihtiyacın olacak aklıma gelen bunlar dinlersin dinlemezsin bişe diyemicem sen daha yolun başında bi anne adayısın bende son zamanlarında olan bi anne adayı kendi tecrübelerime dayanarak yaşadıklarımı söylüyorum 😊 inşallah sağlıkla da alırsın kucağına