Kızlar 6 aylık evliyim hiç korunmadık bu sürede Aralık ayında Ovulasyon testi denedim yumurtlamayı değerlendirdik Ama hamile değilim adetim falan da düzensiz adet olmayı bekliyorum şuan tekrar ovulasyon denicem ama sizce bi doktora gidip kontrol olmakta fayda var mıdır tiroit sorunumda vardı 8di değerim ilaç kullandım 3e düştü ilacı bıraktırdı doktorum bir kez devlete gittim 3 ay önce falan sadece yumurtalıklara baktı Folik asit vermedi tahlil yapmadı adet gözüküyor 1 sene olmazsa gel daha erken yaşında genç dedi şimdi özele farklı bir doktora kontrole gitsem mi diye düşünüyorum ama sizce herhangi bir müdahale yapar mı oda 1 sene bekle mi der bebek düşünüp kontrole giden var mı acaba aranızda ? 🙏🏻