Sibelaktas Kızlar sezeryan dogum yapacağım 10 hafta sonra sizler dogumdan sonra hangi korseyi kullandınız ya da kullanacaksınız?
Bsrkckrsln Sibelaktas ben Tuğba korseden aldm canım biraz pahalı ama doğumdan sonra olmazsa kullanmadigin sürece değişim imkanı sağlıyor daha öncede normal kullanmak için s beden almstim ordan mali gayet kaliteliydi ve ilgililer. İnstagramdan biraz incele istersen