Bende 37+2yim bir hafta önce bebeğim 2800dü bir hafta sonra gittim hiç kilo almamış ben çok nefes darlığı çekiyorum doktor bebekte strese giriyo dedi çok üzülüyorum küçük olacak bu salı kısmetse doğuma alacak ama dayan daha kilo alır derse dayanacam inşaallah