sumosgoksu Kızlar 4 yıldır olmuyo çocuğu 8 gün var adetine kasık ağrısı var diye yaptık biz görüyoruz net ama sizce var mı https://imgyukle.com/i/Vi8vyR
JEJjzkdkd67272 sumosgoksu hemen eczaneden test alın 2 tane bırıncısı sıdmı yapsın dıgerını sabah yapsın eğer onlardada cıksrsa kan testi versın
Pnrbtr sumosgoksu canım erken gebelik testine para vereceğine git kan testi yaptır daha net sonuç hem de
JEJjzkdkd67272 sumosgoksu canım bence var masallah bende adetten 6 gün önce ogrnedım aynen böyle silik cızgıydı kan testı yaptırın hatta 80-100 arası cıkacak kan da ınsallaj bugun yaptırsın hemen korkmasın gerçekten vaaarrrr 💕😍
Yesim Erken yapmışsınız valla bende 2.çizgiyi göremedim ne yalan söyliyim. 2 3 gün bekleyip sabah ilk idrarla yapın
bskulku sumosgoksu en sağdaki çizgi yi mi diyorsun canım. İnşallah vardır ama 8 gün biraz erken değil mi kaset testte birde ben senin yerinde olsam birkaç gün bekleyip birkez daha yapardım. Yada ben bekleyemem diyorsan bir kan ver derim 😍😍
Laviniamira sumosgoksu mesajları okudum sizin için çok sevindim inşallah vardır bende 4 yıllık evliyim bana 2.ye nasip oldu ilk bebeğimi kaybettim. İnşallah hamilesindir canım benim Rabbim sizleri de evlat ile mükâfatlandırsın 🥰
JEJjzkdkd67272 sumosgoksu ay hadi ınsallah canım ya ınsallah vardır ınsallah yaa Allahım ne oluuuurrrr 🤲🏻
Ecmelbeyza sumosgoksu ben de gördüm var çizgi. Emin olun bence benimki kurumuştu çizgi belirmişti ümitlenmiştik boşa 😞