İlkiyle ikinci arasında çok fark var ilki tekti bunlar ikiz. İlkinde kanama lekelenme çok oluyordu ama hiç ağırlaşmamıştım ödem çok vardı. Bunda da ödem yok feci ağırlaştı yürüyemiyorum bile hiç acillik olmadım çok şükür baya fark var ama ilki tabi daha rahattı istediğim zaman istediğimi yapabiliyordum. şimdi 2 yaşında bebem var bir de hamilelik olunca mecburiyetler zorluyor. Bir de bu hamilelikte burnum hep tıkalı genzim hep dolu artık çok rahatsız ediyor damla sprey işe yaramıyor 😔