Kızlar tam 8 gündür hastayım ve bunun 4 günü gece acilde serum ve hava yiyerek geçti. 8 gündür burnumda bulunan sarı akıntının haddi hesabı yok ben ömrümde böyle bir şey görmedim. Boğazlarımda bulunan iltihaptan bahsetmiyorum bile nefes almak bile artık çok zor geliyor :( öksürük krizlerime sebep oluyor :/ çaresiz artık 2 gündür hamilelikte kullanılabilen antibiyotiğe başladım ama onun bile henü faydasını göremedim :( kravel öksürük srubu içiyorum ama oda banamısın demiyor :( ne yapcam ben ne zaman iyileşicem cok korkuyorum bebişim hastalıktan etkilenir, ilaçlar zarar verir, öksürük sebebiyle erken doğum olur diye :( allah tüm hastalara şifa versin insallah çok mutsuzum :(