Kızlar bugün 40+0 oldum dün sancı 5 dkda bir göründüğü icin ve 2 cm açılma olduğu icin yatış verdiler bugün hala 2 bucuk cm çok ilerleme olmuyo yani suni sancida belli bi zamandan sonra verilcekmis nasıl artcak bu böyle kendi bilen var mı boşa mı sürünüyorum hastanede 😓🥺