Kızlar konu ile alakalı değil ama bnm
açlık şekerim 84
tokluk 125
çıktı tokluk kan şekeri 110 olsun isteriz dedi haftaya bir daha yaptıracağım eğer 110 falan çıkmazsa şeker yüklemesi olacakmış... Hastande yaptırmıştım tokluk kan şekerin gayet iyi şekeriniz dediler kafam karıştı gerekiyorsa yapılsın zaten ben karşı değilm bu şeker yüklemesine...