Nazlisorgun 22+1 deyim ve aşırı mide yanması yaşıyorum.Resmen gırtlağım alev alev yanıyor. Ne iyi gelir ne yapmam gerek acaba
ozlemkaramann Nazlisorgun bende 32+üm doktoruma söyledim Mide yanmasını gaviscon şurup verdi. Ama tabi ki kesin çözüm değil gene yanma hissediliyor malesef 😊
Glnhl Süt, elma, yoğurt, ballı süt deneyebilirsin. Ben rennie çiğneme tableti kullanıyorum tabi her ilaç herkeste olumlu sonuçlar vermeyebilir.
Gamzezybk Aydan beri yanıyor alev alev 😣 gaviscon şurup, sade soda, soğuk laktozsuz süt iyi geliyor. Bir de çok sık sık birşeyler atıştırmak gerekiyor sanırım bir dee Baharatlı şeyler de tetikliyor büyük ihtimalle...