Kizlar 25 haftaligim ve normal dogumdanda sezeryandanda cok korkuyorum ve şişiyorum moralim cok bozuk sanki hep.icimde kalacak o bebek hic bitmeyecek gibi geliyor az rahatlatin beni 😕 hicbirseyden zevk almiyorum aglamak istiyorum . Biraz moral verin kizlar ya lütfen 😏🤷♀️