ozgens Nihalcelikk meme ucu gerekmez emzirmek için. Kahverengi bölgeyi Emicek . Sadece ucu emse göğsünüz yara olur
Sznarslan Nihalcelikk benim kuzenim 1,5 yıldır meme ucu aparatı ile emziriyor. Çıkmaz ise onunla deneyin.
Yavuzum1202 Benim hiç yoktu ama çocuk Çeke ceke büyüdü ucu ilk çocukta çok zorlandım ama 2. Çocukta rahatım
Yavuzum1202 Nihalcelikk ilk çocuğum emmedi ucu yok diye bende 5 ay sağdım sonra emmeye başladı 1.5 yaşına kadar 2 çocukta hiç sıkıntı yaşamadım emdi hemen
Kbr97 Nihalcelikk canım kaç tane çocuk doğursan da ilk emzirmede illa tahriş oluyo ilk ile ikinci ile ilgisi yok bence çocuk çektikce de büyür evet
kubrakama gögüs ucunu yanindan uzatarak tutup bebeginin agzina verdiginde emer canim ve oyle ucuda cikar.ben 1 ay ugrasmistim
Baloglum93 Ya benim de meme ucu var ama sanki başı kopuk gibi bi tuhaf değişik bi duruşu var sanki biri ısırp koparmış ucunu gibi
Tazeanne0134 Nihalcelikk bak canım eşimin kuzeninin eşi kullanmış sanada lazımsa alalım demişti ordan aklımda kaldı sende al inşallah memnun kalırsın