Merhabalar..Emziren bir anneyim ve bebeğim daha 4 aylık. Orta kulak iltihabım var ve doktorum bunu verdi kullanabilirsin ama istersen sağ sütünü ver dedi ama onda da bebeğin emmeyi bırakabilir belki dedi kafam karıştı. Kullanan var mı? Bir sıkıntı oldu mu? Hemşiremde ilacı içip yarım saat sonra sütünü sağ onu at o dolunca bebeğini emzir dedi ama yarım saat sonra sağdığımda sütüm gelmiyor birikmiyor. Yardımcı olur musunuz? 🙄